Halaman

27 Disember 2012

Rebat RM200 Telefon Pintar 3G Untuk Telefon RM500 Sahaja!!!

Assalamualaikum semua..ada baik hari ini?harap semuanya ok ye..ok sekarang aku nak cerita tentang rebat yang diberi kerajaan baru2 ni untuk membeli telefon pintar 3G.. mula mula aku pun rasa syok la yela apa yang diminta semua bagi..tinggal buka mulut je..sekali aku baca berita hari ini untuk telefon harga RM500 je..What!!aku nak tanya pembaca, ada ke telefon pintar harga RM500?? ada tu memang la ada tapi adakah spesifikasinya menapati citarasa belia sekarang seperti Samsung Galaxy Y ataupun Nokia Lumia 610..yang nak pakai Galaxy Note ke Iphone 5 ke kumpul duit sendiri la..kenapa tak beri je RM200 tapi telefon untuk apa2 jenis..lagi elok camtu..aku malas nak cakap benda ni berkaitan kroni..yela projek kerajaan kan..biarlah..apa yang dia bagi, ambil..bak kata pepatah rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari..TQ Government..




Permohonan Rebat Smartphone RM200 Permohonan Rebat RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone) Untuk 1.5 Juta Belia (Pakej Komunikasi Belia). Maksimum RM500 Sahaja!
Memang tak boleh bla aku tengok mamat ni..nak 'air-cond' pun agak2 la..

Kat bawah aku siap kan syarat-syarat permohonan untuk memohon rebat ini..tempoh sah memohon setahu woo (1 Januari 2013 hingga 31 Disember 2013)..agak2 yang layak tu mohon je cepat2 k..pandaila korang nak telefon apa..hahaha..


Permohonan Rebat Telefon Pintar RM200 Permohonan Rebat RM200 Telefon Pintar 3G (Smartphone) Untuk 1.5 Juta Belia (Pakej Komunikasi Belia). Maksimum RM500 Sahaja!
Apa lagi belia semua..mana yang cukup syarat tu balun la..tapi ingat ye semua, hati-hati memakan umpan jangan sampai terkena kail..mana yang paham tu baguslah..

p/s: Tergelak aku baca komen sorang minah ni " akak bangga pakej ini akan menguntungkan celcom yang dimiliki anak melayu"..what the fish???!!

Tiada ulasan: